unity2020.1.14f
弾が敵と衝突したときの爆発演出に使用しています。
<particle system>
Particle Fireball
(unity Inspector)
Duration 1.00
Looping チェック有り
Prewarm チェック無し
Start Delay 0
Start Lifetime 2
Start Speed 10
3D Start Size チェック無し
Start Size 1
3D Start Rotation チェック無し
Start Rotation 0
Flip Rotation 0
Start Color Color
Gravity Modifier 0
Simulation Space Local
Simulation Speed 1
Delta Time Scaled
Scaling Mode Local
Play On Awake チェック無し
Emitter Velocity Rigidbody
Max Particles 1000
Auto Random Seed チェック有り
Stop Action None
Culling Mode Automatic
Ring Buffer Mode Disabled
「 Emission」
Rate over Time 0
Rate over Distance 0
Bursts
Time 0.00 Count 500 Cycles 1 Interval 0.010 Probability 1.00
「Shape」
Shape Sphere
Radius 1
Radius Thickness 1
Arc 360
Mode Random
Spread 0
Texture None
Position x 0 y 0 z 0
Rotation x 0 y 0 z 0
Scale x 1 y 1 z 1
Align To Direction チェック無し
Randomize Direction 0
Spherize Direction 0
Randomize Position 0
「Renderer」
Render Mode Billboard
Normal Direction 1
Material Particle Fireball
Trail Material None
Sort Mode None
Sorting Fudge 0
Min Particle Size 0
Max Particle Size 0.5
Render Alignment View
Flip x 0 y 0 z 0
Allow Roll チェック有り
Pivot x 0 y 0 z 0
Visualize Pivot チェック無し
Masking No Masking
Apply Active Color Spac チェック有り
Custom Vertex Streams チェック無し
Cast Shadows off
Receive Shadows チェック無し
Shadow Bias 0
Motion Vectors Per Object Motion
Sorting Layer Id Default
Order in Layer 0
Light Probes off
Reflection Probes off
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